خبر خبر خبر
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

خبر خبر خبر

نوشته شده توسط saba

سلامممممممممممم به همه اونی جوناااااااا واوپا ها

خب براتون یه خبر عالی دارم

میخوام از امروز یه داستان براتون بزارم که شخصیت اصلیش مین هو ومن هستیم والبته یه شخص مجهول که اخر داستان معلوم میشه کدوم یکی از اونی ها هست

خب اگه موافق بودن بهم خبر بدین من اولین قسمت رو براتون میزارم فقط اگه خوشتون نیومد حتما بگینا

خب دیگه بریم سراغ یه عکس خوشمل بعدم سراغ اولین قسمت داستانمون



اخ اخ راستییییییی به اونی های من که توی پست ثابت بهتون گفتم سر میزنین؟ حتما سر بزنیناااا پشیمون نمیشین



نظرات شما عزیزان:

lkhj
ساعت12:22---7 دی 1391
خیلی باحال بود اونی نفیسه.حرف نداشت.عکسات که بیست بیست بود.داستانت هم جالب بود.دستت درد نکنه.از طرف من از اونی صباهم تشکر کن.قربونت برم اونی،نسترن
پاسخ:iههاهاهاها اونی خودمم صبا برگشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 20
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 34
    بازدید ماه : 34
    بازدید کل : 75469
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1